ÅÄÖ!

Jag skulle vilja ge en guldstjärna till den person som hittade på Compeed-plåstret för det har verkligen räddat mina stackars fötter. Självklart är de fortfarande helt trasiga men jag kan i alla fall gå nu, vilket inte var möjligt igår kväll.

Så igår fortsatte det att regna hela dagen. När jag kom hem efter att ha handlat kändes det som jag kom direkt från en wet t-shirt contest med tanke på att jag hade på mig en vit blus.. i alla fall så fick jag köpt internet vilket var skönt för sen när jag kom hem hade jag så ont i fötterna att jag inte kunde följa med ut och äta. Fick stanna hemma och prata med Louise och det var ju inte fy skam det heller!

Idag har det inte regnat, dock har det inte varit någon sol heller. Men det har varit varmt så vid 5-tiden drog vi till stranden och chilla. När jag kom hem hade Nassos lagat mat igen. Jag älskar det faktum att jag bara lagat mat en gång sen jag kom hit. Då blev det nudlar, haha, jag är sämst.

Nu borde jag ta tag i lite läxor men jag är allt för upptagen med att ha ångest inför framtiden(!!!)

Hejdå!


(Förresten så har jag dödat min första kackerlacka!)


Kommentarer
Postat av: Boel Ny

hej det behöver du väl inte ha. Det måste vara underbart att inte behöva laga mat.Lycka till i skolan kram Espevik

2010-09-24 @ 09:31:09
Postat av: mamma

Hej Frida!

Det verkar som du har det lika bra på Teneriffa som på Hedvägen - maten serverad!

Snart kommer du må bättre i fötterna, redo för nya äventyr!

Kram,

mamma

2010-09-24 @ 10:13:38
Postat av: pappa

Hola



Bra med compeed.

Då kan kan du gå längre nästa gång.

Säg inte att du är en fena på att laga bacon.

Det gäller att surfa på vågen.

Ha det gott.



Hälsningar



Papi

2010-09-24 @ 16:49:24
Postat av: Louise

aaah jag är inte fy skam inte! brabrabra med dina fötter! Och nice att inte laga mat! Jag lever på Sandwich och våfflor SCORE! Vi får höras på msn snart, imorgon är det utekväll i göteborg (:



Puss påre

2010-09-24 @ 19:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0