Påskägg!

Denna dagen började faktiskt bra även om jag gick upp klockan elva och var aptrött.
När jag loggade in på Facebook hade jag fått ett fint meddelande från Maja och en tjej jag träffade på en fest för ett tag sen undrade om jag ville ses igen. Sen gick jag in för att se om jag fått något schema för sommaren och såg att jag fått massa jobb och blev jätteglad. Sen visade det sig att jag kollade på förra årets schema och schema för detta året har inte kommit än.
Vid två-tiden gick Elin och jag ut på promenad. Vi slutade i Retiro där hon bjöd mig på glass! Gulligt av henne.

Ikväll kom Elins föräldrar hit och de hade med sig en liten påse från min mami. I den låg två klänningar jag bett om (som fortfarande passar!!), en tidning, ett kort och ett påskägg.  Tack!

Jag vet att jag håller på att försöka bli nyttigare och bla bla bla, men svenskt godis är undantag!

Vid nio gick jag in till centrum, mest för att få en liten promenad, och köpte kuvert och... havregryn! Herre gud, havregryn har vi letat efter enda sedan vi kom hit. Nu jäklar blir det havregrynsgröt till frukost.

Nu har jag fört över lite kort från kameran så, enjoy!

Bilder från en utekväll med Jelena och Luis. Fast Luis gick ganska tidigt så vi hade girlsnight.




Bild från en utekväll med några spanjorskor



Elin och jag innan festen hos Steve. Vi upptäckte att vi båda hade nästan likadana kläder på oss och hade sminkat oss i princip likadant.. hah



Bilder från idag



Nu skall jag försöka sova! Buenas Noches!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas godiset smakar bra!

Bamse kram från mamma

2010-04-01 @ 07:38:41
Postat av: pappa

Hola



Ha en Glad Påsk, och ät mycket godis..



Saludes



Papi

2010-04-01 @ 08:30:57
Postat av: pappa

Hola Frida



Tack för Påskkortet.



Hälsningar



Mamma och Pappa

2010-04-01 @ 08:33:31
Postat av: Anonym

tack för påskkortet-Nu blir det stugan det var längesedan.Ha en riktigt bra helg kramar från farmor och farfar

2010-04-01 @ 13:00:53
Postat av: martina

glad pask! har ar man ensam hemma nu tills pa sondag! Fick ett paskagtg av Luella :D Sa snallt. Mamma satte in 600 spann som paskagg fran henne :P



Kopte havregryn igar jag med. Fast med en smexig Skottisk rugbyspelkare pa framsidan. haha

2010-04-02 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0