Slut på skolan!

Nu är skolan äntligen slut och jag har fått mina betyg. Det gick jättebra! De har betyg 1-10 här och jag fick två 9:or och tre 9,5:or.
Nu blir det inget mer pluggande för mig här. Jag kommer köpa en bok och plugga lite här hemma men jag skall inte gå i skolan mer. Först så tänkte jag bara ha lite semester här i två månader men jag har fakiskt sökt ett jobb. Det är något administrativt arbete för folk som kan engelska och svenska. Först sökte jag det mest för skoj skull men nu hoppas jag faktiskt på att få det. Dock om jag får det kommer jag förmodligen stanna här i minst ett år till, men jag har ju inga planer ändå så varför inte tjäna lite pengar här. Jaja, vi får se, jag vill inte hoppas för mycket.

Det har inte direkt hänt så mycket här, mycket festande som vanligt men nu har jättemånga åkt hem så det blir nog lugnare nu. Denna helgen har jag inte gått ut någonting och det måste nog vara första helgen här, i och för sig har jag redan varit ute två gånger innan i veckan men ändå.
Det skall bli ganska skönt att dra ner på festandet. Plus att alkoholen gör mig tjockis och nu skall jag försöka ta tag i min hälsa.

Vädret är underbart här nu. Igår var jag ute i tre timmar i bara linne och sandaler.
Som ni ser har jag pimpat min blogg lite och satt in vädret här i Madrid. Vet inte hur korrekt det är och om det kommer funka men vi får väl se. Jag tror ärligt talat att den visare lite sämre än vad det faktiskt är.

Nu skall jag gå ut, ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra kämpat, vilka toppen betyg!

Spännande med jobbet!

Bamse kram från mamma

2010-03-29 @ 13:33:27
Postat av: Pappa

Hola Frida



Bra jobbat i skolan.

Lycka till med sökandena av nya jobb.



Ha det bra



Pappa

2010-03-29 @ 13:33:29
Postat av: Anonym

kanonbra jobbat och lycka till med jobbet och njut av vädret kramar från sandared

2010-03-29 @ 13:45:43
Postat av: jullisgullis

du glömde kjolen! hahahahahhahahahahahahah

2010-03-29 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0