Madrid i spöregn

Igår blev jag medbjuden på fest hemma hos en kompis till Anya. Det spöregnade när jag var på väg dit och en promenad på 10 min tog mig istället 40 min eftersom jag inte hittade. Blev lite opepp men när jag väl kom fram blev det genast bättre.
Det var jättetrevligt och runt tre tog vi en taxi till en klubb. Det var inte bästa klubben men det var gratis och jag dansade med en av Anyas snygga spanjorvänner, så jag klagade inte, hah. Det är galet hur nästan alla spanjorer kan dansa här. Jag känner mig jätteklumpig brevid dem, plus att en skadad fot inte gör det mycket bättre..
Vid sex stängde de och vi var tvungna att gå ut i pissregnet. Istället för att vara tråkiga och gå hem gick vi till ett mysigt café och åt frukost.

En väldigt kort sammanfattning men det hände inte direkt något speciellt, ändå var det en av de bästa nätterna här måste jag nog säga. Jag minns inte senast jag hade så roligt här!

Förresten så har jag köpt biljetter till England nu, wei! Så 5/5-10/5 kommer jag chilla i England istället för Madrid, sen samma vecka som jag kommer tillbaka kommer mina föräldrar och hälsar på, vilket jag också ser fram emot massa!

I alla fall, här kommer lite charmiga kort från frukosten:








Spöregnet som gick över till snö. Usch.

Nu skall jag träffa den snygga spanjoren. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej igår var vi och åt Eriks hemgjorda köttbullarsom var jättegoda.Idag ska farfar skotta taket i stugan.Jag fattar inte hur du orkar vara uppe hela natten.Ha det såbra kram farmor

2010-03-07 @ 08:27:29
Postat av: mamma

Härligt att du hade det riktigt roligt!

Pappa o jag ser fram emot att komma till dig!

bamse kram från mamma

2010-03-07 @ 12:05:39
Postat av: martina

YAAAAAAAY! jag langtar!!!

2010-03-07 @ 15:25:33
URL: http://hejdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0