Feliz cumpleaños, madre!



Grattis på födelsedagen mami!


 
Idag är det blå himmel och snart skall Elin och jag åka till Casa del campo, vilket är en annan stor park här i Madrid. Jag har bara åkt förbi den innan och den ser jättefin ut så det skall bli mys. Det finns ett zoo och ett nöjesfält där men jag tror inte det är öppet än..

Igår var chill. Elin och jag köpte kebab och chips och kollade på Tillsammans och Mamma Mia! Det var mys. Jag behövde ta det lite lugnt efter allt festande.


I fredags var det hejdå-fest hos Anya sen halv sex på morgonen följde jag med henne till flygplatsen. Det suger att hon åkte hem, vi har haft så kul ihop här! Det är bra två veckor kvar i skolan också sen åker typ alla hem.


Nej nu skall jag ta och äta lite frukost innan vi åker.

Besos


Kommentarer
Postat av: pappa

Gracias!

Skönt med en myslördag, vi kollade melodifestivalen efter kalaset, ha det bra, kram mamma

2010-03-14 @ 15:50:16
Postat av: mamma

Mil gracias!



Mysig lördag du haft,

ha det riktigt bra!

Kram mamma

2010-03-14 @ 16:02:52
Postat av: martina

Grattis i efterskott Kikki!!!

2010-03-16 @ 10:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0