Fail-IKEA



Yes, en gammal bild men den är från IKEA och det är precis var vi varit idag!

Klockan 8:00 ringde klockan och jag gick upp för att ta metron till IKEA 9:00 med Elin. Vi tänkte att om vi ska få våran jäkla räksmörås får vi nog ta och åka i tid och inte komma dit vid nio på kvällen.
När vi kom dit vid halv elva visade det sig att de bara serverade frukost så vi blev lite sura för de inte ansåg att räksmörgås var frukost. Vi åt i alla fall var sin bocadillo med jamón serrano och jag köpte till en varm choklad. Den är seriöst lo mejor (bäst) här! Tjock och jättegod.
Efteråt frågade vi när de började servera vanlig mat och det var redan vid 12 så vi gick och köpte lite godis och chips och satte oss ute i det jättefina vädret. Vi upptäckte att det finns massa affärer runt om IKEA så vi kollade runt lite. Vid 12 gick vi tillbaka till IKEA och såg att de hade någon laxskit istället för räkmackor, så vi blev sura och bojkottade IKEA. Det blev McDonalds istället, lite ovärt men men. Efteråt gick vi till Burger King där Elin bjöd mig på glass i det fina vädret. Jättemys!

Ja, väldigt tråkigt att vi gick upp så tidigt och åkte hela den resan utan att få våra smörgåsar, samtidigt var det väldigt skönt att vara ute och ta del av de fina vädret. Våren börjar äntligen komma, yay!

Efter skolan ringde Anya och frågade om jag ville gå ut och ta en drink så vid halv tio mötte jag upp henne. Vi gick till ett "mack-ställe" där de hade bl.a massa olika mini-baguetter och dricka för jättebilliga priser. Efter 2 jarras Tinto de verano blev det metron hem och nu är jag här. Jag skall lägga mig tidigt idag, vilket är nu.

Besos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej du får äta räkmackor när du kommer hem.Nuär det semester hurra kramar från Sandared

2010-03-11 @ 17:45:44
Postat av: mamma

Vilken otur, ingen räkmacka den här gången heller!

ha det riktigt bra,

bamse kram från mamma

2010-03-13 @ 17:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0