En som inte förstår

Det har varit en ganska bra dag idag. Skolan var rolig, bl.a för min ena lärare är helt knäpp. Hon är elak och jag vet inte ens om hon fattar det, men kul är det. Plus att hon inte är elak mot mig, haha. Idag började hon t.ex asgarva åt en kille i min klass som inte förstod något grammtikgrejs och så sa hon (på spanska såklart): Jag älskar honom, han fattar verkligen ingenting på mina lektioner!

Efter skolan gick Elin och jag och handlade och sen har jag kikat runt efter jobb och liknande. Nu har jag även köpt biljetter hem till Sverige igen, 2 juni är jag tillbaka! Jag ser fram emot det, samtidigt kommer jag sakna Madrid som tusan. Som tur är skall Elin bo kvar här så jag har någon att hälsa på.
Jag är glad att jag kommer vara hemma på Eriks bal och student. Jag ville inte missa det och jag tror nog han uppskattar att jag är där med. Jag hoppas det i alla fall.

Nu måste jag gå och lägga mig, skall upp 8:00 imorgon för att åka till IKEA med Elin. Vi tänkte köra räksmörgås till frukost. Finns det inga vet jag inte vad jag gör! Jag behöver i alla fall köpa kaviar också, plus kanske lite Daim eller nåt. Åh svenskt godis är för bra. När jag kommer hem till Sverige skall jag köpa frystorkade jordgubbar i yoghurt, mums.

Buenas noches cariños!


Kommentarer
Postat av: martina

Jag tanker inte klaga pa att du ska hem tidigare for jag ar jatteglad for det :D nu slipper jag vara i Sverige jattelange utan dig :D

2010-03-09 @ 10:44:10
Postat av: pappa

Hola Frida



Du är välkommen hem till svedala.

Hoppas de har räkmackor till Er på IKEA.

Skrattar hon på spanska också?



Kram



Papi

2010-03-09 @ 16:40:03
Postat av: Anonym

härligt att träffa dig igen.Jag har varit på en jättebra föreläsning som höllsav en CPskadad kille som såg möjligheterna istället för hindrenIkväll ska jag hjälpa till på bingon PShoppas ni får er räkmacka kram farmor

2010-03-09 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0