6 månader i Madrid

Tydligen så blev jag nekad jobbet men jag orkar inte vara deppig för det. Dock har jag börjat inse att jag nog kommer vara ganska uttråkad de kommande 2 månaderna. Skolan har inte varit slut i ens en vecka och jag är redan uttråkad. Vad kan man göra egentligen?
Jag har börjat läsa första boken i True Blood-serien, den är skitbra precis som serien.
Eftersom det varit fint väder de senaste 2 dagarna har jag gått ut en hel del men idag var vädret inte lika fint. I och för sig gick jag ut ändå men det var inte lika trevligt som när solen skiner och man kan ha kortärmat.
Jag skall nog köpa ett ritblock i helgen så jag kan börja måla igen.
Innan såg jag fram emot dessa 2 månaderna men inte lika mycket längre. Jag har lite hemlängtan och även om jag inte har någon plan i höst så tror jag ändå det kommer lösa sig på något sätt.

Igår gick jag och la mig tidigt för att dagen skulle ta slut men det slutade med att jag låg vaken i min säng i sex timmar utan att göra någonting förutom att försöka sova.
Klockan är bara 19:20 och jag är redan trött, samtidigt vet jag att det säkert kommer bli som igår om jag lägger mig tidigt idag med.

Igår var det förresten 6 månader sen vi kom hit. Det känns helt sjukt hur fort tiden har gått här! Det har varit helt sjukt roligt och på något sätt kan jag inte fatta att jag skall härifrån snart, ja 2 månader är väl ganska snart va? Dock är det kanske 2 långsamma månader.

Jag hade väl inte så mycket att säga, ville mest bara berätta hur det gick med jobbet.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att du inte fick jobbet det dyker säkert upp något nytt kram farmor

2010-03-29 @ 22:29:10
Postat av: mamma

nu när du är ledig har du verkligen tid att utforska Madrid, hitta mysiga ställen vi kan åka till när vi hälsar på!

Kram mamma

2010-03-30 @ 08:49:19
Postat av: Pappa

Hola Frida



Synd att du inte fick jobbet, men det är bara att ta nya tag, och söka mera jobb.

Ta med boken ut i solen och läs och måla låter bra.



Ha det gott



Papi

2010-03-30 @ 10:09:17
Postat av: martina

ah, det var synd att du inte fick jobbet.

men tank posetivt! om 36 dagar kommer du hit, Freda :D

2010-03-30 @ 12:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0