-planer

Jag är ganska säker på att jag inte tänker fortsätta nästa termin här. Jag tycker verkligen om Madrid så det är inte det att jag inte trivs här, jag var nog bara mycket mer skoltrött efter gymnasiet än jag trodde. Dock har jag ingen aning om vad jag skall hitta på de två månaderna här utan skolan. Jag får se till att hitta mig en hobby om jag inte hittar ett jobb.. kanske börja måla igen eller faktiskt ta tag i träningen. Det löser sig. Vädret kommer i alla fall vara på topp då. Det känns  som jag tagit rätt beslut, vilket är viktigast.
Det känns däremot väldigt konstigt att inte ha en aning om vad jag vill göra, ingen plan eller något. Innan var planen att åka hit och nu när jag snart skall åka härifrån har jag ingen aning om vad jag skall fortsätta med. För tillfället skulle jag nog hellst vilja åka till England eller Norge. Ja så blir det nog. England, Norge eller ta tag i det jäkla körkortet.

Klockan är mycket och det är lite försent för att tänka på sånt här. Tänkte mest bara uppdatera min plan som egentligen inte existerar än så länge..

Imorgon skall vi upp tidigt för några gubbar skall hit och titta på våra rör till duschen. Det är något som är fel, men förhoppningsvis kan de fixa det så vi får duscha imorgon, annars blir det till att tvätta håret över vår diskho.

God natt cariños


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag hoppas du hittar något roligt.Jag håller på att städa börjar 11 .Imorgon blir det Ullared sedanstugan,har inte varit där sen jul.på lördag skavi fira din mamma.nästa vecka blir det Gran canaria toppenKRAMAR från farmor

2010-03-03 @ 08:29:03
Postat av: martina

jag rostar pa engl;and med martina :D

2010-03-03 @ 10:16:27
Postat av: mamma

Du har ju faktiskt flera bra alternativ så det ordnar sig nog med vad du ska hitta på!

Kram, mamma

2010-03-03 @ 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0