Adios amigos!

Jaha, då var man hemma i Sverige igen och det känns som jag borde göra ett sista inlägg här. Jag kommer inte fortsätta skriva här eftersom jag nu inte längre bor i Madrid men det har varit kul att så många har följt min blogg:)
Den sista veckan i Madrid blev ganska galen. Mycket festande med roliga människor och mysiga stunder i parken.
Det var tråkigt att lämna Madrid, Elin och Matina men samtidigt känns det helt okej att vara hemma igen. Vi har fint väder och jag har träffat Maja!
Jag överraskade förresten min familj genom att komma hem en dag tidigare än jag sa. Det var kul!

Dessa 8 månaderna i Madrid har varit helt underbara, men inte alltid lätta. Jag ångrar inte en sekund!

Xao cariños!




Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Frida



Snacka om vi blev förvånade, när du stod där i dörren.

Det är kul att du är hemma igen.



Ha det så bra



Mamma och Pappa

2010-06-03 @ 20:38:12
Postat av: mamma

Vilken överraskning när du kom hem en dag tidigare!

Det är kul att ha dig hemma igen, men ännu gladare är jag att du vågade ge dig ut på detta äventyr!

Önskar dig all lycka framöver!

Kram, mamma

2010-06-03 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0