¡Qué chica tan lista!

Idag ställde jag klockan på 10:00 för att gå ut och ta en promenad på morgonen.
Jag ville väldigt gärna bara ställa om klockan och sova vidare med tanke på hur dåligt jag sovit i natt, men jag orkade mig upp trots allt. Det var skönt att gå upp tidigt plus att jag kanske faktiskt kan somna i tid ikväll.

Skolan var helt okej idag. Jag ville först inte gå men när jag väl var där blev det bättre. Jag var väldigt osugen på att prata spanska och engelska. Min engelska har förresten blivit sämre, vilket är väldigt konstigt med tanke på att jag aldrig pratat så mycket engelska som jag gör nu. Elin tycker också att hennes engelska blivit sämre. Märkligt. Vi kanske ansträngde oss mer innan.
Förresten så finns det inte direkt någon söt kille i min klass vilket gör att jag kan ha glasögon på mig i skolan. Skitbra! Haha.

Imorgon skall jag berätta om Varberg för min klass. Det blir typ kurorten, fästningen och Bockstensmannen. Varberg måste verka väldigt spännande jämfört med typ LA, San Francisco eller Orange County..

Idag såg jag att mina CSN-papper kommit in så nu är det bara att hålla tummarna!

Adiós amigos!

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst kan det vara skönt ibland att inte ha några snyggingar i sin närhet så man slipper tänka på smink, glasögon mm.

Ha det bra!

Kram, mamma

2010-01-26 @ 08:47:41
Postat av: Magnus

Hola,



Alla kan ju inte vara lika snygga som mig (det vore konstigt).

Jag tror att de tycker det är intressant med Varberg, lite exotiskt.



Ha det

Kram



Pappa

2010-01-26 @ 10:34:14
Postat av: Anonym

Varberg är ju kanon.Det fixar du lätt tråkigt med snö hoppas vår snö är borta till midsommar .Här är så himla kalltkram från farmor

2010-01-26 @ 17:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0