Ensam hemma

I onsdags drog jag som sagt hem till en kille i min klass och sen på klubb. Det var trevligt men direkt när vi kom till klubben splittrades alla. På klubben träffade jag Shin och vid fyra-tiden bestämde vi oss för att åka hem till honom istället. Han stekte korv och ägg till oss och vid sex-sju åkte jag hem.

Igår kollade jag på OC hela dagen och hade min egen-tid. Det va nice.
Planen var att jag skulle gå ut idag trots allt, men jag har fått en enorm finne som fått min ena kind att svullna upp, så min första plan om att inte gå ut i helgen verkar gå igenom.

Jag börjar få panik på att det inte händer något med CSN. Eftersom jag ligger ca. 2 veckor efter Elin vet jag att jag snart kommer få ett brev med ännu ett papper som skolan måste fylla i.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej tråkigt att inte det fungerar med csn .Här hemma är det 20 gr kallt vintern tar aldrig slut må så gott kram farmor

2010-01-30 @ 15:17:48
Postat av: mamma

Ännu mera snö och fortsatt iskallt i Varberg.

Jag hör av mig när brevet från SSN kommer,

kram från en förkyld mamma

2010-02-01 @ 10:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0