sol

Jag lyckades ta mig igenom hela helgen utan att gå ut och dricka! Jag har nog aldrig spenderat så lite pengar på en helg. Jag har varit äckligt onyttig men jag lät denna helgen vara ett undantag. Jag är ganska bra på att komma på anledningar till att få vara onyttig, haha. Men jag är i alla fall sjukt stolt över att jag inte ätit en enda donut sen jag kom tillbaks hit. Jag vet att om jag äter en kommer jag inte kunna sluta. Så jag kör på metoden att försöka glömma bort hur gott det är.

För övrigt så har vi idag haft runt 18 grader. Me gusta!

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat Frida!

Här i Varberg är det ännu mera vinter, igår snöade det ordentligt och mer ska komma idag och imorgon.

18 grader låter som rena drömmen!

Kram,

mamma

2010-02-02 @ 11:15:38
Postat av: Anonym

vad jag är avundsjuk här är det mer vinter än någonsin det snöar som 17.Man orkar inte gå ut mer än nödvändigt,så vi tar en semla och en kopp kaffe kramar från Sandared

2010-02-02 @ 16:53:52
Postat av: cassandra

Jag är så himla avundsjuk på vädret :(

2010-02-03 @ 23:55:05
URL: http://femenklasaker.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hola



Är våren på gång?

Vädret är en hit.



Hälsningar



Papi

2010-02-05 @ 08:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0