Happy ending

Igår slutade det med att jag åkte in till Sol för att ta en drink med Anya. Vi drog till en irländsk bar där vi träffade några spanjorer. Vid halv två drog Anya för att ta metron hem men jag bestämde mig för att stanna kvar.
Halv tre stängde baren och vi gick ut för att hitta något nytt ställe att dra till. På gatan lyckades jag träffa på Cleyton och Ivanah i min klass så jag bestämde mig för att följa med dem istället. Vi drog till en bar/klubb med några av deras vänner. Senare kom även några andra killar från min klass. Vi drack Tequila, pratade, dansade och hade allmänt skitkul. Vid sex stängde dem så Clayton, hans rumskompis, en annan tjej och jag drog till ett ställe och åt churros med varmchoklad. Sjukt gott.

Så det slutade i alla fall jäkligt bra. Det var jättekul att få umgås med folk i min klass! Förhoppningsvis kommer jag trivas bättre o bättre.

Äntligen känns det riktigt bra här igen.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du varit ute med klasskompisar, men Tequila???

pappa o jag har varit på bio och sett Sherlock Holmes, jätte bra, rekommenderas!

Ha dte bra,

kram mamma

2010-02-07 @ 20:08:32
Postat av: Magnus

Hola Frida,



Tequila, får man det gratis?

Fy fan vad äckligt det är med Tequila.

Vi har sett en bra film på bio (Sherlock Holmes), gå och se den om du inte har.

Kul att du varit ute med Klasspolare + att det funkar med CSN.



Kram



Papi

2010-02-07 @ 21:30:51
Postat av: Anonym

kul med nya kompisar.Hur orkar ni vara uppe hela natten men du är ju ung kram farmor

2010-02-08 @ 13:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0