Billig dricka o tapas

Igår följde jag med Johan och Shin efter skolan till en bar vid Shins hus. När man köper något att dricka får man även äta hur mycket tapas man vill. Billig dricka+tapas=skitbra! Jag fick träffat massa nytt folk också vilket var roligt. Senare gick Shin, Johan, Erik, Lily och jag hem till Shin. Erik är förresten en annan svensk här. Ganska sjukt att jag bara träffat två andra svenskar här utöver Elin.

Spanskan börjar bli ganska komplicerad nu men det känns bra att vi börjar komma framåt i grammatiken och inte är fast vid presens. Man kan inte ha så jättegivande samtal då.

Jag börjar trivas mer och mer i min klass vilket känns skönt. Nu när jag börjar lära känna de andra känner jag mig lite säkrare.

Inte så jättelångt inlägg men bara en liten kort uppdatering.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hola



Gött att du börja trivas, mer och mer i klassen.

Det är bra att det är tapas till drickat + att det är Gratis tapas gör ju inget.



Kram



Pappa

2010-02-09 @ 16:10:57
Postat av: Anonym

bra med tapas barer och skönt att höra att du trivs kram farmor

2010-02-09 @ 17:09:00
Postat av: Magnus

Hola Frida,



Hälsar från Mor-Mor, Mor-Far och Far-Far Rune.

Här är det snö, så det räcker och blir över.



Ha det gott



Hälsningar



Pappa

2010-02-10 @ 16:35:40
Postat av: mamma

Kul att du lärt känna lite mer människor, ha det riktigt bra,

kramar mamma

2010-02-10 @ 20:26:19
Postat av: Magnus

Hola Frida,



God Alla Hjärtans Dag



Önskar



Pappa,Mamma och Erik

2010-02-14 @ 11:15:56
Postat av: Anonym

ha en bra alla hjärtans dag kramar från sandared

2010-02-14 @ 15:38:09
Postat av: martina

Du kommer vara varsta spoansk nar du kommer hem ju. Glom inte av hur man pratar svenska bara. Vill du skjuta upp din hemresa lite till? Flytta till England med mig :D puss<3

2010-02-18 @ 15:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0