Baka baka liten kaka

Senast jag skrev här i bloggen hade Louise och jag bakat.. nu när jag skriver har vi bakat igen. Så jobba och baka är väl det jag gör nu för tiden. Jag tränar i och för sig en del med men det har gått lite segt på senaste och nu har jag lyckats bli förkyld, blä.

Idag har jag jobbat 6.00-14.30, sen åkte jag hem för att duscha och vid halv fem träffade jag Elin på stan. Det var mys att träffa henne lite. Jag saknar mycket av tiden vi hade ihop i Spanien.
På stan köpte jag en ny klänning och skjorta på HM, rea <3 Sen köpte vi lite godis också såklart..

Idag är det exakt en månad kvar tills jag åker till Teneriffa och jag är sjukt nervös alla redan!
Snart dags att börja planera lite känner jag. Sen så gillar ju jag att planera låångt i förväg.

Ledsen men jag orkar inte skriva mer för jag är som sagt sjukis och även trött. Skall orka gå upp och jobba klockan 7.00 imorgon också.
Ciao!





Kommentarer
Postat av: Lou

Perfect day! Snyggakläder :) Och HERREGUD vad goda våra kärleksmums blev! Sinnes äre!

2010-08-20 @ 17:07:04
Postat av: mamma

Snygga kläder!

Grymt bra med rea!

2010-08-21 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0