Louise, muffins och tapas <3

Idag bestämde jag mig för att uppdatera lite här. Jag får passa på när jag väl har tid. Imorgon börjar jag 10.00, vilket innebär att jag inte behöver lägga mig före klockan 23:00 som när jag börjar 6:00 eller 7:00.

Igår jobbade jag från 7:00 till 14:30 (fick sluta i tid, woho!), efter det tränade jag som aset tills lite innan Louise slutade 17:00.
Efter det drog vi hem till mig och bakade muffins. Vi köpte massa olika godisar och tryckte i dem. Först blev de jäkligt misslyckade och rann över totalt men andra satsen blev skitbra! Efter att de varit i ugnen var vi kreativa och dekorerade dem fint med glasyr och liknande.

Idag gick det fort som fan på jobbet eftersom hotellet är fullt av konferensgästar (underbart ja <3). Dock fick vi sluta tidigare vilket är lite trist, men en kvart hit och dit. Med tanke på hur mycket jag jobbat över så var det inte hela världen.
Efter jobbet träffade jag Louise nere på stan. Vi gick i massa affärer och provad kläder och skor.
Jag fick köpt ett par snygga sandaler som får hänga med till Teneriffa.
På tal om Teneriffa har jag googlat runt lite och hittat lite tips och sånt om att söka jobb utomlands. Jag var även inne på Spaniens arbetsförmedlings hemsida och det verkar finnas en del på Teneriffa. Jag måste bara se till att skriva ett bra CV på spanska och engelska innan jag drar.
Det blir nog inte enkelt att fixa allt på 4 veckor men jag är pepp och ska göra mitt bästa! :D
CSN har förresten fått min ansökan så nu ska de bara göra sitt beslut vilket jag hoppas blir JA!

När jag kom hem efter stan åt jag tapas med mamma och pappa. Nice nice.


Här får ni lite charmiga kort:



Muffinbak!



Muffins!



NOM NOM!




Två mongon på en bänk



Nya skor :D



Tapas!


Kommentarer
Postat av: Ledtråd: jag dansar som en tok!

Guud vilken bra dag det låter som! Speciellt delen av den som du spenderade med den där Louise, vilken himla nice brud hon verkar vara!

You Go Girl!

Dude!

Loucka!

2010-08-10 @ 21:32:10
Postat av: Martina

Snygga skor!

2010-08-11 @ 15:31:19
URL: http://hejdo.blogg.se/
Postat av: mamma

Muffinsen var riktigt snygga (och goda!)

2010-08-11 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0