Utnyttjar universitetet lite

Sitter i skolan nu sà jag kan inte använda mig av den där bokstaven "a med en ring över".
Jag har börjat att fixa med ett litet scrapbook-grejs, sà nu har jag utnyttjat skolans skrivare och skrivit ut massa bilder fràn min tid här.

Snart skall jag ut i parken och träffa Tracy lite. Har inte träffat henne pà en dag och det känns konstigt, haha. Sà sjukt. Egentligen skulle vi ut igàr men jag màdde inte sà bra sà jag stannade hemma. Idag är jag däremot jättepepp! Sà ikväll blir det förfest med Jon och sen drar vi vidare till klubben JOY. Det är sà bra med Madrid för här kan man gà in gratis+1 dricka pà nästan alla klubbar innan 01.30.
Jag har inte varit ute och festat pà nästan 2 veckor sà det börjar bli dags nu tycker jag.

Pratade med Tracy idag och hon skall inte àka hem förens 22 maj sà mellan 16de(efter mamma och pappa àkt sà oroa er inte, hah) till 22a maj kommer hon förmodligen bo med Elin och mig. Det kommer bli askul! Plus att 18 maj kommer Sandra till Madrid och hälsar pà i typ 2 veckor. Detta betyder att jag faktiskt kommer ha fullt upp hela maj vilket jag verkligen inte hade förväntat mig.
Sà nu är jag glad och säker pà att mina sista veckor här i Madrid kommer bli skitbra!

Idag är det förresten ganska fint väder och jag har bara byxor och kortärmat pà mig.

Xiao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter bra då hinner du inte ha långtråkigt.Imorgon åker vi äntligen till stugan ha det kram farmor

2010-04-22 @ 19:02:41
Postat av: Pappa

Hola Frida



Kul att det händer så mycket i Maj när Vi kommer.



Buenas tardes



Mamma och Pappa

2010-04-22 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0