Girls night out

Så jag träffade Javier och pratade bara spanska i 80 minuter. Det var ganska nice att prata lite spanska men man blir ganska utmattad efter det.
Efter att jag umgåtts lite med honom träffade jag Tracy och Jon. Vi åt gratis Ben&Jerry's glass och drog sen till 100 Montaditos på horgatan. Det är ganska intressant att kolla in alla hororna och se hur de försöka få kunder, haha. Lite tragiskt, men ändå.

Igår gick Elin och jag ut på en liten tjej-kväll. Det var mysigt. Först drack vi asgoda jordgubbsdrinkar sen gick vi till ett mysigt café där man kan spela spel.

Idag har jag äntligen fixat allt med England-resan så det känns bra. Ikväll skall Ben laga mat till mig och sen blir det ut på bar. Det blir säkert kul! Plus att jag köpt ett par snygga nya shorts som jag skall ha på mig ikväll. tar kort en annan dag!

Xiao

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig valborg.Vi är i stugan och har ätit kraftormen här regnigt och ganska kallt .ha det så kul kram farmor

2010-04-30 @ 21:55:47
Postat av: mamma

Gott att vi fick ordning på Londonresan!

Erik är nu hemma igen och pappa o jag har idag varit i Göteborg.

ha det bra,

kram mamma

2010-05-01 @ 16:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0