Mat i tre timmar

Jag tänkte först vara hemma igårkväll och bara ta det lugnt, men sen skrev Jelena till mig på facebook och frågade om jag ville gå ut så det blev ändrade planer.
Hemma hos Jelena drack vi vin och Sangria. Förresten så hittade jag att de har Sangria på Systembolaget! Dock kostar den ungefär 40 kr mer i Sverige än här. Men men.
En av tjejerna hade även fixat lite dessert så vi åt glass med jordgubbar och choklad. Sjukt gott!
Efteråt drog vi ut på bar som vanligt. Det var gansk dött ute men det var trevligt.
Vid fyra tiden dansade jag mig mot bussen och kom hem vid halv fem.


Idag sov jag enda till tre sen stannade jag inne hela dagen eftersom jag hade sjukt ont i min fot igen.
Dansa i högklackat=dåligt för skadad fot

På kvällen bjöd Elins föräldrar mig på restaurang. Det var jättemysigt och jättegott. Vi satt och åt i drygt tre timmar.

Förrätt: Bröd med räkor stekta i vitlök och olja
Varmrätt: Pommesfrites med oxfilé och sås
Efterrätt: Chokladkaka



Jag minns inte senast jag åt så mycket god mat och blev så mätt.

Nu mår jag lite illa efter all mat och är jättetrött vilket jag inte borde vara när jag inte ens varit uppe i 10 timmar.
Jag skulle kanske gått ut med Tracy idag men hon har inte hört av sig och jag har inte råd att höra av mig eller ork. Det har varit stängt här i två dagar i rad så jag har inte kunnat fylla på min mobil. Men stängda affärer är bra för min plånbok!

Imorgon skall jag på go-away party hos Luis. Det blir nog roligt! Dock suger det att Jelena åker härifrån på torsdag.





Katrin, Luis, Daniel, Jelena



Katrin, Jenn, Jelena



Elin och hennes papi



Elins mami och jag



Underbar chokladtårta



Elin och hennes nya vän!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: pappa

Hola Frida



Elin´s nya vän ser ju schysst ut, men han/hon är nog ganska tyst.

Meny´n ser kanon ut.

Ha en go Påsk.



Kramar



Papi

2010-04-03 @ 12:49:51
Postat av: mamma

Vilken god mat du ätit, härligt!

Hoppas du hade en bra påskafton!

Kul att Elin fått en ny kompis, undrar om han gillar att gå ut på club?

Bamse kram, mamma

2010-04-04 @ 10:03:47
Postat av: martina

Ey, kom hem till mig i sommar. Min mami och papi brukar ofta gora hemmagjord sangria sa du kan fa det gratis!

2010-04-04 @ 22:11:11
URL: http://hejdo.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hoppas du haft en bra påsk.Marias fam har varit häroch har just åkt hem.HÄR ÄR KALLToch blåsigt kram farmor

2010-04-04 @ 22:16:25
Postat av: Nathalie

visst är han^^ lite lik mig ;) hoho

allt bra?!

2010-04-07 @ 13:54:00
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0