Sova tack

Gud, klockan är fem på morgonen. Jag är trött men kan inte sova. Jag gick och la mig vid tolv, sov i två timmar, vaknade och försökte somna om i en och en halv timme, kunde inte och gick upp.
Så nu har jag ätit en skål flingor och skall snart göra ett nytt försök.

Nu har jag bara 5 veckor kvar i Madrid och jag vet ärligt talat inte riktigt hur jag känner för att komma hem. Ena stunden längtar jag, sen händer något kul här och jag vill bara stanna och uppleva mer av det.
Vädret börjar bli bättre igen. Igår (måndag) var det varmt och soligt, dock mådde jag inte så bra vilket kanske inte är så konstigt med tanke på denna helgen.
Idag skall det bli runt 30 grader plus att det är gratis glass på Ben & Jerry's = Glad Frida

Så klockan fem på morgonen i Madrid är det fullständigt kolsvart ute.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla vännen,

jag hoppas du kan sova bättre i natt.

Gratis Ben & Jerry glass låter helt fantastiskt, synd inte pappa o jag är på plats!

Kram, mamma

2010-04-27 @ 09:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0