Som semester

Snart skall jag dra till en bar och träffa Jelena för sista gången innan hon åker till Peru. Det är verkligen skittråkigt att hon skall åka.
Jag tänkte i alla fall bara skriva en liten update och lägga upp lite nya kort.

Så det som har hänt är väl:

I lördags var jag på avskedsfest hos Luis. Det var riktigt roligt! Vid tre drog vi på klubb och dansade till bra musik, sen drog vi tillbaks till Luis och åt pasta med korv och vid halv sex dansade jag mig hemåt.
Katrin och jag skulle egentligen till Rastron men med tanke på hur sent vi kom hem så sket vi båda i det. Jag hade aldrig överlevt en Rastro.

Måndags var en asbra dag.
Började dagen med ett brev från Martina och en godispåse från Johanna

Sen så var det jättefint väder och jag var på asbra humör. Det förstördes dock lite på kvällen men det är inget jag orkar ta här.

Idag åkte jag med Elin till skolan och skrev ut tåg/flyg-biljetter, sen åkte jag in till centrum och köpte block, vattenfärger och tuschpennor. Jag skall nämligen ta tag i mitt estetiska-jag nu när jag har så mycket fritid! Sen satte jag mig i parken och läste True Blood i runt 2,5 timmar. Asskönt väder. Har haft t-shirt hela dagen.

Nej nu orkar/hinner jag inte skriva så mycket mer men här får ni lite kort:)

Lördags



 

Idag



Det är nästan som att ha semester just nu:)

Ciao cariños!


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att du ska börja måla!

Igår storstädade jag uterummet så snart kan vi börja äta där ute!



Bamse kram från mamma

2010-04-08 @ 07:27:34
Postat av: Marty

och snart kommer du hit och semestrar i mitt nya hemland :D YAY! Det ar inte langt kvar. har du last ditt sms? jag skickar med dig en lank har till filmen fall ifall du inte hortom den! Jag vill verkligen se den. Channing Tatum ar snygg!



http://www.myvue.com/cinemas/film_info_detail.asp?SessionID=&cn=1&ci=41&ln=1&fi=10163|5704|

2010-04-08 @ 11:17:23
Postat av: Anonym

det är alltid roligt att höra ifrån dig .Kul att du börjat måla .Farfar och jag ska till Borås och kolla ny glasögon.På lördag blir det 60 års kalas för Eva kramar från Badvägen.PS har du fått dina pengar

2010-04-08 @ 13:19:57
Postat av: Nathalie

du är söt i den frisyren du har nu^^

2010-04-08 @ 20:13:58
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag ska också spara till långt^^



ja äntligen! satt i bara linne idag:D

2010-04-09 @ 18:04:16
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

godmorgon:D

2010-04-10 @ 08:59:54
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Nathalie

är med i en tävling hos emelie, skulle vara snällt om du röstade på mig<3 gå in på bloggen för mer info!

2010-04-11 @ 20:42:04
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0