Islazul med Tracy

Idag har varit jättebra!

Imorse gjorde jag Potatis&Broccoli-soppa (från grunden, inte någon pulversoppa) som blev jättegod.
Vid två åkte Elin och jag till skolan där jag fick mitt diploma. Efter det åkte jag hem till Tracy, hämtade upp henne och sen åkte vi till Islazul. Vi åt på Tacobell, shoppade och kollade runt i affärer. Vi är så lika och har så jäkla kul ihop. Det känns skönt att jag äntligen träffat någon här som det är så med.
Jag fick i alla fall köpt ett par leggings, ett par skor och en rosett.. allt för bara 100 kr! PRIMARK i mitt hjärta.

På kvällen tänkte vi gå ut men vi var så trötta att vi stannade kvar hos Tracy istället och åt pizza, choklad, chips och äpple med peanutbutter. Jag kommer rulla fram om vi fortsätter såhär, hah.

Sova, Buenas Noches.




Donutsen i måndags med Tracy

 



Soppan




Diploma




Skorna. De kostade bara 4 euro! Har suktat efter ett par liknande på HM hur länge som hellst för 12 euro. De fanns inte i min storlek vilket tydligen var tur.




Leggings för 5 euro

Glömde ta kort på rosetten men den är blå med vita prickar och jättesöt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att du hittat en bra kompis,

fina saker du handlat o billigt!

Kram,

mamma

2010-04-15 @ 11:08:20
Postat av: Anonym

kanonfina grejerdu hittat samt attdu hittat en kul kompisPS tröttnar du inte på donuts?kram farmor

2010-04-15 @ 14:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0