God morgon

Jag lyckades faktiskt somna om ganska fort när jag väl gick och la mig igen. Jag kanske behövde äta något.
Dock var inte min plan att vakna klockan 10 på morgonen men jag fick ett sms från Javier som undrade om jag ville träffas idag. 20 minuter senare när jag började somna om fick jag ett sms från Diego. Känner mig ganska poppis idag, haha.
Jag bestämde mig i alla fall för att gå upp så jag kan träffa Javier i hyffsad tid för runt fem blir det gratis glass med amerikanerna!
Så dagen har börjat bra, är dock lite nervös för att träffa Javier. Vi har inte träffats på ett tag och det blir till att prata spanska också.

Nä nu måste jag äta frukost och försöka göra mig snygg, haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har kul verkar det .Är hemma på rastkram farmor

2010-04-27 @ 12:29:02
Postat av: mamma

Gott att vara poppis!

Ser fram emot att höra mer om Ben & Jerry, gratis låter nästan för bra för att vara sant!

Ha en riktigt bra dag,

kram mamma

2010-04-27 @ 12:30:49
Postat av: pappa

Hola



Visst är Gratis gott!

Det bor en Boråsare i dig.



Kram



Pappa

2010-04-27 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0