2

Det blev ingen restaurang igår heller. Vi lyckades gå lite halvt vilse så vi var helt slut och galet hungriga när vi tillslut lyckades komma hem genom att ta tunnelbanan istället. Det fick bli macka och en film istället. Ikväll däremot ska vi gå ut och äta sen dra till någon pub. Vi har inte hunnitgöra det än. Det har avrit en del att göra men nu känns det som att det mesta börjar hamna på rätt plats.

Om en timme ungefär ska vi ta tunnelbanan ut till skolan och skriva in oss. Förhoppningsvis kommer vi få tunnelbanekorten idag med. Dock kommer vi nog bli en hel del slöare när vi kan åka tunnelbanan gratis.

Jag trivs väldigt bra i staden men jag tror det kommer bli mycket bättre sen när jag kan språket. Det är lite jobbigt att inte kunna prata med dem. Jag kan förstå lite när de t.ex visar med kroppsspråk men annars känner jag mig mest korkad.
Ibland har jag fått nästan lite hemlängtan också. Eller kanske inte hemlängtan men jag kan inte riktigt förstå att jag ska va utan allt där hemma så länge. Det skall i alla fall bli väldigt kul att Julia kommer hit och hälsar på snart!

Jag har nog inte så mycket mer att säga om idag. Jag tänkte lägga upp lite bilder åt er här också. Jag har inte tagit så många än men..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh det låter så trevligt. Jag kan knappt bärga mig till jag kommer :D Pussss.

2009-09-30 @ 16:12:48
Postat av: cassandra

Hahah åh gud vad värt det vore att hälsa på <3

2009-09-30 @ 19:38:40
URL: http://negativism.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja det är underbart här:D

2009-10-01 @ 12:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0