Skola och köttfärssås

Jag vaknade sex imorse och var så sjukt hungrig. Klockan sju bestämde jag mig för att äta lite flingor och så märker jag att det enda jag har är juice, perfekt. Så jag drack massa juice sen lyckades jag somna om vid nio tiden.
Jag drömde massa märkliga halvmardrömmar hela natten.

På morgonen gick jag och storhandlade och jag blir lika förvånad varje gång när jag inser hur billigt det är! Nu har jag både frukost och mat för middag.

Skolan var bra idag. Jag trivs så himla bra i den nya klassen! Det känns skönt att va en av de bättre och inte en av de sämre, haha.
Fast skolan började inte jättebra. Jag berättade för läraren att jag var ny och hon var läskig och verkade anse att jag inte gick i klassen fören hon hade fått papper på det. Blev halvt ignorerad ibörjan men sen blev det väl lite bättre.
Sista lektionen hade vi den underbaraste läraren hittills. Härlig lektion och jag kommer ha henne två ggr i veckan, wie.

Efter skolan gick jag vilse och var hemma halv tio.
När jag kom hem var jag duktig och lagade köttfärssås! Nu har jag mat för ungefär en månad framöver. Kommer bli sjukt trött på köttfärssås och majs. Jag fick för mig att lägga i majs för att få det mer matigt. Det blev väl sådär. Jag har ätit bättre, jag har ätit sämre.
Nu ska jag hälla ner allt i burkar och sen plugga spanska..

Adiós amigos!



Nam nam.



Det ser ganska äckligt och ofräscht ut... men det var ätbart och jag kommer inte få näringsbrist!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser hyfsat gohar hjälpt till på bingon träffat massa gamla tanterkram farmor roligt att du kommit i en rolig klass

2009-10-20 @ 20:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0