Helg!

Strax utgång. Elin och jag har förfestat lite här hemma. Vi har kört med drinkar och både yatzi och skitgubbe, haha.
Snart ska vi ut och äta tapas. Det blir första gången för mig och Elin är så söt och ska bjuda mig!
Annars så har dagen varit allmänt seg. Vaknade tidigt så dagen blev längre än vanligt. Har gått en promenad i parken och gått i affärer inne i centrum. Var tvungen att köpa nya hörlurar till min mp3 för de förra gått sönder, typiskt. Lagade potatis och purjolökssoppa idag med. Jag börjar faktiskt bli jäkligt duktig med maten. Jag börjar nog tröttna på baconbaguetterna.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas att ni fick en riktigt bra kväll!

Bra jobbat med soppan, du är duktig på att laga mat!

Kram från mamma

2009-11-01 @ 10:05:13
Postat av: Anonym

hoppas ni hade kul igår själva var vi hos bengt och inger med mina syskon god mat och dryck ikväll ska vi möta din pappa kram farmor

2009-11-01 @ 12:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0