Bilder nr2

Jag kom på att jag alltid kan lägga upp lite nya bilder åt er. Alla är inte särskilt bra för min kamera suger, tyvärr.



Det regnar även i Madrid



Jag kan ju säga som så att vi stannade inte och åt här..



Våran lyxiga hiss som luktar saffran.



Ännu en bra sak i Spanien: Modetidningarna är galet billiga och eftersom jag bara gillar att kolla på bilderna spelar det ingen roll att jag inte förstår! Jag fick alla dessa tre för 3,50 euro. Plus att Filipinos är farligt goda.



Tomt i kylskåpet..



Mataffären direkt efter skolan är en sak som är säker, så oroa dig inte mamma ;)


En galen sak innan jag går: Jag har ätit 15 donuts på en vecka. Killen börjar känna igen mig så nu får jag se till att gå till ett annat ställe, haha.



Kommentarer
Postat av: martina

Visste du att det tydligen är mänskligt omöjligt att äta en matsked kanel? Alltså ta kanel på en matsked och stoppa in i munnen inget annat till. Jag hatar kanel så jag kan inte pröva men du gillar ju kanel :D

2009-10-09 @ 17:44:43
Postat av: mamma

Kylskåpet verkar eka av tomhet men jag ser att du hittat ketchup i alla fall.

Ha det bra, kram mamma

2009-10-09 @ 17:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0