11

Det blev ingen baguett i skolan. Vi upptäckte att en hamburgertallrik kostar endast 3 euro så det fick bli det istället. Hur gott som helst! Annars var skolan nästan segare än vanligt. Sista lektionen var tråkig och svår.. men den söta amerikanen satte sig brevid mig och vi pratade så det gjorde lektionen tusen gånger bättre.
Det blev ingen stan efter skolan, det blir imorgon istället, så jag åkte hem direkt efter skolan. Jag lyckades hoppa på fel tunnelbana så jag åkte åt fel håll.. lite trött idag har jag en känsla av. Jag är i alla fall stolt att jag bara gjort slut på 3 euro idag, så lite har jag inte gjort av med en enda dag här. Det betyder att jag får göra slut på mer imorgon istället.
Ikväll var jag för övrigt duktig och lagade mat. Pasta och chicken nuggets, sjukt gott. Billigt+gott=bäst.
Nu är jag strax klar med läxan tills imorgon. Det är lite svårt med läxorna för ibland vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men det blir nog bra.
Jag ska nog gå och lägga mig snart. Imorgon skall jag gå upp lite tidigare och äta frukost/lunch med Sandra i Retiro. Mysigt, älska att det nästan är varmare än Sverigesommar fortfarande.

Adiós!

Kommentarer
Postat av: Boel Ny

härligt frida här är det vantar på kram farmor

2009-10-15 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0