10

Jag kollade internetbanken idag och såg att jag kommer få in 1900:- på kontot imorgon. Sjukt nice. Jag skall spara det tills kusinen kommer hit och då blir det shoppa shoppa! Jag kan inte få nog av affärerna här, plus att jag hittar nya hela tiden. Underbart!
Idag ska jag ner till stan med Sandra och fika och köpa en kjol som jag hoppas finns kvar i min storlek.

Igår hände inte så mycket. Skolan gick ovanligt fort även fast jag inte är så förtjust i den ena läraren. Men jag fick veta att den söta amerikanen i min klass skall gå med mig 16h/veckan istället för 12, woho! Sen så är jag inte lika blyg här som i Sverige så jag vågar faktiskt prata med honom, hah.
Efter skolan handla jag Schampo 750ml, sjukt stor! Jag lyckades också köpa äckliga bullar som jag trodde var goda frallor.
Jag var duktig och pluggade spanska i ungefär 2,5 timmar sen när vi kom hem! Ärligt talat är det faktiskt lite roligt.

Snart måste vi dra till skolan och äta lunch. Det blir nog baconbaguett som vanligt, typiskt mig. Ingen Martini idag i alla fall. Fast vem vet, efter en Martini kanske jag är bättre på spanska, haha.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Boel Ny

härligt att du trivs hemma är det kallt men vackert höst väder ska ha föräldra möte ikväll kramfarmor

2009-10-14 @ 13:17:17
Postat av: mamma

Härligt att höra att du har det bra.

kanske ska du äta varm mat i skolan o inte baguette?

2009-10-14 @ 13:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0