Tråk och regn

Det blev ingen El Rastro idag heller. När jag vaknade öste regnet ner så det var ingen idé att ens gå upp.
Nu är det ännu en eftermiddag då både Elin och jag känner oss så där jobbigt uttråkad och försöker komma på saker att göra. Vi tänkte att vi kunde ta en utflykt till IKEA men de har tydligen stängt p.g.a första advent.
Sjukt att det redan är första advent förresten. Om bara tre veckor sitter jag på tåget hem till Varberg. Jag längtar efter så mycket där hemma, samtidigt så vill jag verkligen inte tänka på att jag om tre veckor säger hejdå (förmodligen för alltid) till alldeles för många vänner här. Det är bara två av mina vänner som ska stanna kvar här. Men nästa år börjar en ny termin och nya människor. Det blir nog kul! Jobbigt bara att vi måste fixa allt krångel med skolan ännu en gång.


Jaja, nu åker Elin och jag in till centrum och kollar om det går någon bra film på bio ikväll.
Adiós!

Kommentarer
Postat av: mamma

Idag har vi tänt första ljuset, stoppa i julskivor i cd-spelaren och öppnat glöggen. riktigt mysigt. Ikväll kollar pappa o Mikael på el Classico hos Mikael.

ha det bra, kramar från dina bästa föräldrar!

2009-11-29 @ 18:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0