Lite saknad

Idag känner jag faktiskt lite hemlängtan. Jag saknar min familj, min släkt och mina vänner.
Jag ser fram emot att komma hem i jul, samtidigt så åker mina amerikanska vänner hem i jul och jag kommer förmodligen aldrig träffa dem igen..

Något bra som hänt idag är att Elin och jag beställt biobiljetter till New moon på fredag. Den har jag längtat efter i månader så det ska bli skitkul! Vi funderar på att åka till IKEA igen och köpa lite mer svenskt godis innan men vi kommer förmodligen inte hinna. Det får blir lite spanskt eller tyskt (Lidl) godis annars, eller så lyxar jag till det med popcorn vilket egentligen är svindyrt men man får en cool new moon låda till. Jag vet att jag är lite nörd!




Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej det går fort till jul nu .i natt har både julia och linnea sovit över .det blev varma mackor till kvällsmat.ska iväg och hjälpa till på bingon, kramar från badvägen

2009-11-17 @ 16:22:00
Postat av: mamma

Åh, jag skulle också vilja se New Moon, men, men är man 44 år får man nog invänta den på Dvd........

Kram mamma

2009-11-18 @ 18:22:18
Postat av: Nathalie

sv: jag tycker boken new moon var bättre än twilight så kanske att jag tycker den filmen e bättre med:)

2009-11-21 @ 04:07:57
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0