Jimmy Choo och bio



Idag var det premier för Jimmy Choo for H&M så klockan sju imorse träffades Sandra och jag utanför H&M för att få ta del av det. I tre timmar stod vi där ute och väntade och frös. De första 160 personerna i kön fick ett armband med en färg och tid. Inne i affären hade de spärrat av området med skor, väskor och accessoarer. Vilken tid man fick bli insläppt där var beroende på hur långt fram i kön man var. När man väl kom in fick man 10 min på sig att leta upp vad man ville ha och prova.
Allt var ärligt talat lite galet, TV var där och filmade o.s.v. Jag valde att undvika dem för att slippa få vara med i spansk tv och säga att jag inte pratar spanska..
Jag fick i alla fall köpt en plånbok och ett armband, tillsammans 60 euro, men det får det vara värt.



Det snygga så kallade armbandet som mer såg ut som ett åkpass..










Igår gick Elin och jag på bio. Det var riktigt mysigt. Vi såg:



Jättebra film verkligen. Borde ses. Sorgligt att se Heath Ledger i sin sista film dock.

Nu har jag precis städat hela lägenheten, diskat och ätit mat så nu skall jag försöka vila lite. Jag sov bara två timmar i natt så jag är lite trött. Ikväll ska jag ut med Juan så festfria helgen gick väl inte så jättebra. Men det är okej när en söt spanjor vill träffa en!

Adiós!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så kul själv har jag bakat chokladrutor och nöttopparn.nu ska jag lägga mig och läsa en bra bokkram farmor

2009-11-14 @ 16:41:10
Postat av: mamma

Åh vad snygg armand och väska, även om det var en galen grej, köa från 7 på morgonen till HM...

ha en riktigt bra lördagskväll!

Kram från dina bästa föräldar!

2009-11-14 @ 18:02:45
Postat av: martina

snygga saker!

nu vet jag någon som är sjuktavundsjuk. kan det vara jag ? :P

2009-11-14 @ 21:55:03
Postat av: Nathalie

åh fin plånbok! synd att man inte är rik och kan köpa hans saker bara! så sjukt snygga skor finns det^^

2009-11-15 @ 21:30:42
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det kostar att ligga på topp.

2009-11-16 @ 17:32:01
Postat av: Nathalie

rösta gärna på mig så jag blir veckans blogg, läs mer i min blogg<3

2009-11-16 @ 20:26:49
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0