Gott nytt år!

Då var man tillbaka i Madrid. Resan var lång och tråkig men det är skönt att vara tillbaks. Madrid känns riktigt som hemma nu vilket är väldigt skönt.
Det första Elin och jag gjorde när vi kom hit var att packa upp lite sen springa och köpa kebab hos våra kebabkompisar. Jag insåg direkt hur mycket jag saknat Madrid. Jag hade glömt hur snygga alla är här också, haha.

Idag är det i alla fall nyårsafton och jag är jättesjuk. Det blev inget stort Madrid-firande som vi planerat, p.g.a regn och förkyldning. Elin och jag har gjort tacos och om en timme skålar vi in det nya året. Vi har köpt Cava att skåla med och det smakar ganska illa ärligt talat. Kan vara för jag inte är så förtjust i bubbelvin i och för sig..

Jag kör samma nyårslöfte som alla andra:
Komma i form och bli hälsosammare


Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

god fortsättning på det nya året .Roligt att du trivs så bra .Vi hade en trevlig kväll med god mat och dryck.ha det så bra kramar från Sandared

2010-01-01 @ 10:43:52
Postat av: mamma

Jätte synd att du är förkyld. Önskar dig ett riktigt gott nytt 2010, hoppas du får ett fantastiskt år!

Nyårslöfte inför 2010:

Ha roligt!

Kramar i massor!

2010-01-01 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0