Äntligen

Jag vet inte riktigt om man kan säga att spanjoren dissade mig igår, det slutade i alla fall med att han inte gjorde det.
Han ringde först vid halv ett och frågade om vi kunde ses då men då hade jag precis gått upp så vi bestämde att han skulle ringa vid fem istället. Vid halv sju hade han fortfarande inte ringt och jag bestämde mig för att ringa honom istället. Runt halv nio eller något kom han i alla fall hit och det var mysigt. Han är söt.. och jäkligt snygg, haha.
Vid halv ett skulle han gå och träffa några vänner så jag åkte hem till Eric och hängde med honom, Jimmy, Taylor och Allison tills Jimmy skulle ta en taxi till flygplatsen vid 6 på morgonen.

Idag är jag jättetrött efter att bara halvsovit i fem timmar. Men nu är jag i alla fall färdigpackad vilket inte tog alls lång tid. Nu ska jag bara diska och sen är det klart att åka imorgon!

Ses i Sverige! Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem kram sandared

2009-12-19 @ 22:15:37
Postat av: mamma

Vi på¨Hedvägen ser fram emot att träffa dig!

Ha en bra resa, vi ses ikväll!

Bamse kram!

2009-12-20 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0