Aggro

Idag hade vi det muntliga provet. Jag var jättenervös men jag tror det gick ganska bra. Grammatiken var inte bäst och jag tappade lite ord men det kändes ganska bra ändå. Vi får se imorgon vad de tyckte. Imorgon skall vi till skolan och se vad för betyg vi får. Jag ser faktiskt fram emot det eftersom alla proven har känts bra, dock har jag kanske inte riktigt visat framfötterna på lektionerna.
Jag har lärt mig en hel del dessa 2,5 månaderna och det känns jättebra att jag ska gå två terminer till!

Efter provet gick jag ut med sex andra i min klass. Vi drog till en bar i La Latina och drack lite öl, vin och åt tapas. Okej, tapas och tapas, köket var stängt så vi fick lite bröd med jamón serrano och ost.
Senare på kvällen träffade jag Sandra för att gå ut och äta. Fira att det sista provet var avklarat. Planen var att kanske gå till någon restaurang men som vanligt slutade vi på McDonalds, haha. Efteråt drog vi till Dunkin coffee och åt donuts. Sjukt gott. Jag har nog aldrig ätit en så fet donut, kanske därför den var så sjukt god.





Planen var att jag senare på kvällen gå ut med Shin och några andra, men som vanligt blev det ändrat. Eller ingen har hört av sig så för tillfället är jag sjukt trött på i princip alla här i Madrid. Amerikaner är jobbiga, spanjorer är jobbiga och alla är bara allmänt korkade och egoistiska.
Just nu saknar jag svenskar. Något jag hatar här är att man aldrig vet om man ska gå ut även om det är planerat. Ofta kan man ändå sluta med att sitta hemma. Suck. Tur att Elin finns här! Jag hade nog blivit helt knäpp annars..

Förresten, om spanjoren dissar mig imorgon också är han ett as och får aldrig veta vad han går miste om.

Nu är det dags för att sova. Håll tummarna för att betygen är bra och att jag träffar spanjoren imorgon!

Buenas noches!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller båda tummarna kram farmor

2009-12-18 @ 08:01:02
Postat av: Anonym

ps är du inte trött på donuts?

2009-12-18 @ 16:23:21
Postat av: mamma

jag håller tummarna för betygen 0 spanjoren!

Hör han inte av sig, är han korkad!

Bamse kram!

mamma

2009-12-18 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0