Tre nätter i rad!

Igår var tredje kvällen i rad som jag var ute och festade vilket ledde till en seg baksmälla idag.

I torsdags gick jag ut med Tracy för första gången. Det tog mig ungefär 1 timme att hitta till hennes lägenhet och jag var nästan nära på att ge upp.
Vi förfestade lite hemma hos henne sen drog vi in till centrum för att hitta något bra ställe att gå till. Vi gick först till Wulitzer men det var nästan helt dött där så vi slutade på klubben JOY. Vi hade askul och träffade massa nytt folk. Efteråt gick vi med några spanjorer till en bar och jag åt den bästa chokladen med churros någonsin! Kom hem runt 8 på morgonen.

I fredags var det The killers-kväll på Independance så Tracy och jag drog dit! Vi kom dock dit ganska sent så vi fick betala plus att det bara var typ 30 min kvar av själva the killers-kvällen. Men det var roligt ändå. Dock var det nog lite roligare för mig eftersom jag kände igen i princip all musik vilket inte Tracy gjorde.
Vi lämnade klubben lite innan de stängde och satte oss i en busskur och pratade. Ett stort gäng med spanjorer kom fram till oss och vi pratade massa spanska med dem. De var helt knäppa men det var kul.

Igår åkte Elin och jag till IKEA, mest för vi var uttråkade. Jag köpte chips och gifflar.
På kvällen bjöd Tracy med mig på en fest hos en kompis till henne. Det var först bara tjejer där eftersom alla killarna kollade på fotbollen, men senare kom det lite fler. Det var trevligt men jag kom hem ganska tidigt. Eller ja, runt 4 på morgonen.

Idag har jag kollat på True Blood säsong 1 igen. Egentligen tänkte jag gått till Prado idag men jag har varit alldeles för trött och bakis för det. Tydligen har det varit asfint väder idag, runt 30 grader!!

Lite random bilder:



Jag är väldigt kreativ när jag skickar brev till Martina! Synd att de jäkla frimärkena förstör bara.



Äppeldrickan som jag festat på dessa tre dagar. 5 euro för en flaska <3



På JOY



Klänning från PRIMARK för bara 7 euro<3



Jag skrev en liten fin lapp på spanska till Elin när jag kom hem från Independance.. Översättning:
God morgon Elin!
Vill du fortfarande åka till IKEA?
Jag skulle vilja veta för om du säger Nej, kommer jag sova mer.
(Självklart är jag fortfarande full för jag skriver på spanska)
Jag kommer att vakna klockan 15:00
Puss
Svar från Elin:





Strawberry cheesecake-glass på Burger King



Elin på Burger King. Blev lite fail med skuggan men skitsamma



Sangria

Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet väl att man kan ha roligt även utan alkohol!?

Snygg klänning du köpt, passr dig perfekt!

Kram, mamma

2010-04-12 @ 12:43:24
Postat av: Anonym

hej håller med din mamma. Idag har farfar och jag varit och provat ut glasögon.Vi får göra det innan vi blir pensionärer.här är soligt och vi har fikat på altanen.Må så gott kramar från badv

2010-04-12 @ 17:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0