Hej igen, ett år senare!

Ligger i sängen med min laptop i knät och tänker att det kanske skulle vara trevligt att börja blogga igen. Jag har väl kanske inte lika mycket att skriva om som när jag bodde utomlands men något vettigt borde jag väl kunna skriva ner. Om inte annat så kanske jag kan skriva något ovettigt, det är ju också roligt att läsa. Nej men vi får väl helt enkelt se vad det blir av detta, om jag ens orkar fortsätta.


Denna senaste veckan har väl inte direkt varit den bästa. Började må dåligt redan förra helgen och på måndagen upptäckte jag vita prickar i halsen som sen växte och blev stora äckliga saker. Så det blev farbror doktorn (som egentligen var en tjej..) som gav mig penicillin så nu börjar jag må bra! Det förtjänar jag väl lite efter att ha legat i sängen i 4 dagar och mått piss.


Efter en dusch, nyrakade ben, body lotion och smink kändes allt lite bättre! Nästan så jag fick kalla mig själv människa igen efter att ha levt som en björn i ide.
Fick träffat Martina idag vilket var mysigt. Det var också skönt att träffa någon som inte var en i min familj.
Vi såg en väldigt mysig film som jag starkt rekommenderar, Flipped hette den!


Jag har börjat fundera lite över framtiden igen. Synd att jag är så jäkla velig och ändrar mig varje dag. Jag vet verkligen inte vad jag vill vilket är hemskt frustrerande! Just idag känns det som att det blir högskolan till våren. Jag känner mig redo för skolbänken igen nu!


Pusshaj!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0