P som i plugga

Ja då var det ett tag sen jag skrev här. Det har väl inte direkt hänt så mycket. Det vi gör är plugga, sola, bada, handla o.s.v.

I fredags var vi flera från skolan som gick ut och åt middag. Efter middagen gick vi vidare på lite krogrunda. Det var kul! Vid halv fyra stapplade jag hemåt. Lördagkvällen spenderade jag i lägenheten med True Blood och en hemsk bakfylla.

I söndags gjorde jag inte så mycket heller. Pluggade och pratade med Elin på skype. Det var mys!
Det har kommit en ny tjej till lägenheten också så nu är vi två tjejer och två killar.

Spanskan går lite si och så. Jag fattar inte mycket av deta nya för det är galet svårt. Vi håller på med grammatik som varken finns i svenskan eller engelskan så det går inte att översätta. Jag kan bara lära mig reglerna och det är svårt som tusan.

Igår kom det nytt folk till skolan och de flesta var ganska gamla förutom typ 3, bl.a tjejen som också bor här. Hon, en av killarna och jag är alla tre 89or.

Ja det blev lite kort om vad som händer här. Som sagt så finns det inte så mycket att skriva om.
Vi hänger mest på stranden efter skolan. Dock har jag bara vågat mig i havet en gång för vågerna är så höga. Igår fastnad ejag i två stycken sen dess har jag inte gått i där igen.

Nu måste jag duscha, raka benen (hur många ggr har du hört inte mig säga den mamma?;), laga mat och plugga. Plugga plugga plugga, blir galen på grammatiken!!

Ciao cariños!




Notera huvudet



Jag med tre klasskompisar. Nu har tjejen dock åkt hem



Klasskompisar och till vänster har vi en av rumskompisarna



Ellen och jag på Limbo bar. Tyvärr åkte hon hem i lördags:(

Kommentarer
Postat av: mamma

Tufft med grammatiken, men det är bara att kämpa på!

Låter dock som ett bahagligt liv för övrigt, sola o handla...

Kul med lite foton!

ha det gott,

kram

mamma

2010-09-28 @ 19:27:35
Postat av: Boel Ny

roligt att du visar lite bilder.Idag har jag varit på Hedv och fikat.Imorgon ska jag åka hem och jobba.Det ska bli kul.Ha det så bra kramar från Espevik

2010-09-28 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0