En vecka kvar AHHHH!

Förlåt jag vet att jag är sämst på att uppdatera här men mitt liv är inte så intressant att jag gjort något direkt spännande att skriva här. Det är typ jobba, äta, sova.
Men idag är det exakt en vecka tills jag åker så nu har jag faktiskt börjat ta tag i packnigen!
Jag börjar bli riktigt nervös inför att åka men jag ser fram emot det! Det skall bli skönt att komma bort till lite värme och omväxling.. Dock ser jag inte fram emot att laga min egna mat igen. Det har varit jätteskönt att ha andra som lagar mat, haha. Jag har med mig jättemånga paket nudlar och varma koppen. Enkelt och bra!
Det skall även bli skönt att inte jobba mer. Jag gillar att tjäna pengar och så men jag har så ont i ryggen nu att jag inte klarar mycket mer. Det är riktigt jobbigt faktiskt..

Nu skall jag försöka få lite sömn. Har satt klockan på 7.50 så jag kan komma upp och springa en liten runda innan jobbet. Duktig tjej, ja!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Visst blir det skönt med sol o värme, hoppas vi ses på Teneriffa!



Stor kram!

2010-09-13 @ 08:57:31
Postat av: pappa

Hola



Du kan träna dig denna veckan på att laga mat.

Det blir bra på Teneriffa.



Kram



Pappa

2010-09-13 @ 17:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0