Ut med brudarna

Nu när jag har så få dagar kvar har jag börjat göra alla saker som jag kanske skulle spridit ut lite bättre under mina 8 månader här.
Igår gick Elin och jag på ett museum som jag faktiskt verkligen tyckte var intressant. Efter det gick vi till någon kyrka som var ganska grym men det var helt tyst där inne och man vågade knappt andas.
På kvällen åt vi kvällsmat och drack Sangria i Retiro. Så mysigt! När vi satt och åt kom det fram en hund och stal min macka, sen försökte den ta mina två andra med men dem fick han inte! Hundjävel.
När vi kom hem drack vi lite mer Sangria och lyssnade på musik. Vid halv elva kom Sandra och runt halv tolv åkte vi in till Sol och träffade Matina. Vi drog till Dubliners som vanligt och jag köpte mig en cosmo. Där träffade vi några söta australienska killar som vi drog med till Joy. På Joy var det galet och massa dans. Kul som fan. Fast mitt i all fick jag plötsligt näsblod och fick sitta på toan i typ en kvart tills en tant kom och banka på dörren och sa åt mig att gå ut därirån. Hon trodde väl jag hade däckat, hah.
Vid fem lämnade vi klubben och började gå mot bussarna. På vägen gick vi förbi några heta poliser som jag sa hej till och de kallade mig snygging så det var ju trevligt, haha. Vid bussen insåg jag att jag lyckats tappa mitt metrokort så jag fick gå hem.
En väldigt lyckad och sjukt kul kväll i alla fall!

Xao!


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att du kombinerar lite kultur med nöje!

Härliga bilder, ha det gott och njut!

Snart är du hemma hos "tyst & släckt kl 22.00"!

Bamse kram, mamma

2010-05-24 @ 10:21:07
Postat av: pappa

Hola B+B



Tur att hundarna inte tog någon Sangria.

Ha det riktigt skönt de sista dagarna i Madrid.

Välkommen hem till Varberg.



Kram



Pappa



2010-05-24 @ 14:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0