För sista gången

Nu har Sandra kommit hit igen så igår träffades vi i parken och solade. Tyvärr brännde jag mig och är rosa lite här och där nu. Härligt!
På eftermiddagen gick vi till Starbucks (eftersom jag upptäckt att en otroligt söt kille jobbar där) och köpte kaffe. Sen gick vi lite i affärer tills klockan plötsligt var 9 då Sandra skulle hem och äta. Nä jag kom hem fick jag med Elin på en BK-glass. Efteråt tänkte vi ta oss en liten kort promenad som slutade med att vi gick halvt vilse och kom hem drygt tre timmar senare. Men det var mysigt.
Dagen ledde i alla fall till att jag idag har ont i kroppen p.g.a solbrännan och ont i fötterna för jag gått så mycket.

Idag åkte Elin och jag till IKEA för sista gången. Det gick tyvärr inte som vi ville. De hade fortfarande inga räkmackor åt oss så vi tänkte köra på Pizza Hut istället, men då visade det sig att trots att det står på kartan att det finns så har de bytt ut det till någon annan restaurang. Vi slutade på McDonalds. Jag blev sur.
När vi kom hem chilla vi lite sen tog vi oss en liten promenad och kollade lite i affärer. Jag fick köpt en jättefin klänning till Eriks student som jag ser fram emot att använda!
På kvällen gjorde vi kladdkaka för sista gången (mycket sista gången nu, buhu) och kollade på 14 suger. Den var bra och kladdkakan blev mer varmsmet än kaka, så det skall vara!
(Eftersom det var sista gången och jag skall åka så fick jag slicka skålen, mumma.)

Ikväll har jag pratat med kusin-Julia vilket var jättekul. Saknar den brüden som tusan!

Nu skall jag kolla på Couger Town vilket f.ö är en sjukt rolig serie.
Imorgon skall jag ut i parken med Sandra, dock kommer jag försöka ta det lite lugnt med solandet. På eftermiddagen skall vi i alla fall åka till Islazul, nice nice.

Xao!


Kommentarer
Postat av: mamma

Glöm inte smörja in dig när du är i solen!

Njut och ha det bra!

Kram, mamma

2010-05-21 @ 08:52:16
Postat av: Anonym

Härligt med sol och värme.Idag har det regnat och åskat som tusan.Du får komma hit och äta räkmacka när du kommer hem.Glad Pingst kram farmor

2010-05-21 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0