Farväl o.s.v

Nu har jag inte skrivit här på två veckor så det känns som att det är dags för en liten uppdatering.

Jag åkte till England och hälsade på Martina. Det var mys och kul att träffa henne igen.
När jag skulle hem visade det sig att mitt flyg blivit inställt p.g.a askmolnet så jag blev kvar i England två dagar extra. Jag fick bo hos Sandra som bodde i London centrum så det var nice. Dock var det trist att jag kom hem två dagar senare eftersom det var sista veckan med Tracy, Jon och Ben.

På onsdagen när jag kom hem träffade jag i alla fall Ben och fick umgåtts med honom en sista gång.

På torsdagen kom mamma och pappa hit! Det var jättekul att träffa dem igen. På kvällen gick vi ut och åt på restaurang och efter det åkte jag hem till Tracy och fick sagt hejdå till henne. Det var sorgligt.

Resten av helgen visade jag mamma och pappa Madrid. Vi hade tur med vädret, inte för varmt och inte för kallt.

Igår låg jag i sängen till runt fyra. Det var skönt att äntligen få sova ut vilket jag inte hade kunnat göra på en hel vecka. På kvällen gick Elin och jag på en promenad i drygt 3 timmar. Vi beställde biljetter till Alice i underlandet som vi skall se idag och sen åt vi kvällsmat på Pans. Mysigt!

Nu har jag bara två veckor kvar här och det känns inte så kul ärligt talat. Det är nästan lite tur att alla mina vänner förutom Elin har åkt nu så jag inte har allt för mycket jag lämnar. Men det suger ändå för trots allt så lämnar jag ju ändå Madrid..

Xiao!

Här kommer lite kort:


Från Botaniska trädgården



På promenad med Ben

Tracy och jag gjorde Fajitas vilket var första gången för mig




ENGLAND






När jag sa Hejdå till Tracy




Random i Madrid


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vd roligt att ni ha det bra i helgen.Pappa var lyrisk och har tagit många fina foton.Här hemma har det äntligen blivit lite värme efter en lång kall vår.Nu ska jag gå och jobba kram farmorPS tur att du kom hem i tid från London

2010-05-19 @ 09:55:24
Postat av: pappa

Hola Frida



Tack för en underbar helg.

Kul att se dig.

Kött är görgött!



Ha det så bra



Pappa

2010-05-19 @ 11:26:59
Postat av: martina

haha charmiga kort pa mig. Vem ar Jon btw? jag vet bara en Jerry ;)

2010-05-19 @ 11:42:47
URL: http://hejdo.blogg.se/
Postat av: mamma

hola!

det var verkligen underbart att träffa dig och du tog verkligen väl hand om oss.

Njut av de sista dagarna i fina Madrid!

Kram,

mamma

2010-05-19 @ 12:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0