HALV NIO?!

Är det inte galet att klockan halv nio vaknar jag och är inte särskilt trött?
Jag hade säkert kunnat somna om men jag tog tillfället i akt och gick upp. Nu kan jag äntligen få gjort allt som jag skjuter upp på, som t.ex att tvätta mina lakan.
Klockan tio tänkte jag ta mig den där promenaden som jag tänkt göra varje morgon. Innan kunde jag skylla på att jag skadat foten och behövde vila men nu är foten nästan helt perfekt. Vilket jag självklart föredrar, haha.

Med tanke på att jag vaknade så pass tidigt och somnade i hyffsad tid igår betyder det att jag kanske faktiskt kan få in en normal dygnsrytm. Det hade ju varit jäkligt skönt. Jag är trött på att vara lat, plus att jag börjar bli lite rund så nu får jag ta och sluta äta så jäkla onyttigt och röra på mig istället. Jag har egentligen inte ens råd med att äta onyttigt så det är ju en väldigt bra plan ekonomiskt också.

Nu skall jag kolla på ett dubbat (på spanska uppenbarligen) Vänner avsnitt och äta frukost. Frukost! När åt jag det senast liksom. Okej, en vecka sen, men ändå, haha. Det händer inte ofta i alla fall.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att skolan snart är slut!

Bra att du jobbar på dygnsrytmen, bra om vi har samma rytm när vi ses i maj!

Kram,

mamma

2010-03-17 @ 15:21:48
Postat av: martina

Det basta med att bo i ett engelskttalande land ar att man slipper dubbat! sjuktbra! Och att folk blir imponerade varenda gang man kan saga en hel meing pa engelska utan fel. hahahha

2010-03-18 @ 10:46:21
URL: http://hejdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0