Sjukis

Jag är fortfarande sjuk. Det verkar inte bli så mycket bättre heller vilket känns lagom roligt. Imorgon är det en vecka kvar tills skolan börjar igen och jag hoppas verkligen jag kan bli frisk snart. Jag har inte hunnit gå ut något här sen jag kom, inte för att vi varit hemma så länge men ändå, eller jo.. jag har varit hos kebabnissarna och mataffären. Samtidigt är det kanske bra eftersom jag inte gör åt med massa pengar nu innan jag fått från CSN.
Snart har jag ätit upp allt svenskt godis jag tog med och jag är glad att jag tog med så många böcker. Jag har inte läst klart någon än eftersom jag läser ungefär tre stycken samtidigt. Jag är i alla fall på gång att läsa klart sista Twilight-boken och den är jäkligt bra faktiskt. Men jag behöver komma ut nuuu, träffa lite folk. Det känns isolerat att bara sitta hemma. Sen så känns det nästan som att bo på ett dårhus med tanke på hur lyhört det är och hur våra grannar är. Ibland har det nästan känts som att jag ska flippa ur men det är bara att försöka ignorera alla ljud omkring. Det är i princip aldrig tyst kan jag ju säga.

Min spanska känns mycket sämre förresten. Det är sjukt hur lätt det försvinner, förhoppningsvis kommer det tillbaks lika lätt. Jag kanske skulle passa på att öva medans jag är sjukis. Hm.

Nu ska jag i alla fall göra... något.
Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att inte förkylningen ger med sig Vi är i stugan och myser kallt ute som 17 . idag ska vi ta en tur tillVarberg och tittain till mor och far och se om det blir lite kaffe.krya på dig kramar från Espevik

2010-01-04 @ 09:58:38
Postat av: mamma

Det är verkligen trist att du är sjuk, men det är bara att bita ihop, det kommer ju att gå över!

Jag njuter av mina sista två lediga dagar, sedan väntas det jobb igen.

Krya på dig!

Kram från mamma

2010-01-04 @ 10:06:52
Postat av: Magnus Ny

Krya på dig Frida, och ha det så bra i Madrid + ta 1 whisky mot förkylningen.



Hälsningar



Papi

2010-01-05 @ 13:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0