Sjukis.. otra vez

Jaha, så var man sjuk igen. Jag har lyckats bli förkyld ännu en gång. Jag fick stanna hemma från skolan idag vilket känns skitjobbigt för jag vill verkligen inte missa något. Plus att jag hade min läskiga lärare idag.

Jag skulle träffat German idag men jag avbokade det och sa att jag var sjuk, men egentligen så ville jag inte träffa honom alls. Ja jag kanske är en mes, men han var lite för gammal enligt mig. Jag tänkte först att det kunde vara bra att öva min spanska med honom men jag har bestämt mig för att jag kan göra det med någon annan. Jag får se till att hitta någon trevlig i helgen. Imorgon skall vi förmodligen till någon klubb så jag måste vara frisk!

Nej jag har inte så mycket att säga nu. Mest att det är synd om mig som är sjuk.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig kramar från Sandared

2010-01-22 @ 06:59:01
Postat av: Magnus

Hola Frida,



Krya på dig, det är skit att vara sjuk.



Ha det



Pappa

2010-01-22 @ 08:23:43
Postat av: mamma

Krya på dig hjärtat!



Hoppas du mår bättre i helgen,

kram mamma

2010-01-22 @ 08:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0