Que bien!

Kvällen blev inte som planerad, vilket det aldrig blir här, men det blev lyckat.
Dagen var inte så bra men efter att jag fick pratat med mamma (jag älskar dig) i en halvtimme på kvällen kändes det lite bättre.
Vid tio tog jag metron till Steve. Han, hans grekiska rumskompis, en norsk tjej och jag hängde i deras kök och hade astrevligt. Det var jätteroligt att få träffa lite nya människor. Senare kom två andra tjejer som också var jättetrevliga.
Vid halv två tog vi metron in till Sol och drog till en bar. Det var trevligt, men roligare hos Steve. Däremot vet jag inte hur kul det var för honom att vara enda killen bland 5 tjejer, hah. På baren träffade jag i alla fall en spansk kille som varit i Sverige och rest runt plus att han bott i Danmark i 6 månader. Han var rolig.
Det blev i alla fall ingen klubb idag men det gör inte så mycket för jag hade sjukt trevligt med nya människor och imorgon kommer jag förmodligen gå ut med den norska tjejen och hennes pojkvän, grekiska tjejen och ja, kanske fler? Men som sagt, man vet aldrig här i Madrid.
Det blev tillslut en asbra kväll med lagom alkohol och jag lyckades komma hem i hyfsad tid med buss.
Nu ska jag äta upp resten av min baguette och sen sova.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hola Frida,



Det är nästan alltid roligast på förfesten.

Ta det lugnt i Madrid.



Kram



Pappa

2010-01-23 @ 07:53:07
Postat av: Anonym

härligt att höra att du har kul,men nä soverdu?kram farmor

2010-01-23 @ 09:46:42
Postat av: mamma

Va´kul att du träffade nya trevliga människor.

Jag älskar dig också!

Kram,

mamma

2010-01-23 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0