Onsdagsparty

Idag blev jag medbjuden hem till en kille i min klass för att förfesta och sen gå på klubb. Egentligen är jag sjukt trött men jag känner att jag får göra allt för att försöka få lite vänner nu. Jag vet inte hur många som ska dit men det är nog en hel del. Det skall bli kul i alla fall! Dock är amerikanerna konstant sena så jag har ingen aning om när jag ska dit. Det skulle nog kunna ta en timme till. Så där lagom roligt att sitta och vänta..

Jag berättar mer imorgon om hur det var o.s.v.
Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du träffade nya trevliga människor!

Kram

2010-01-28 @ 08:35:07
Postat av: Magnus

Hola Frida,



Hoppas att du hade det trevligt.



Kram



Pappa

2010-01-28 @ 14:11:53
Postat av: Anonym

hoppas du hade kulkram farmor

2010-01-28 @ 15:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0