Me-time

Jämfört med hur jag brukar sova så har jag sovit så himla skönt inatt! Jag var nästan lycklig när jag vaknade och insåg att jag sovit större delen av natten. Plus att jag somnade runt kvart över elva. Så tidigt har jag nog aldrig somnat här.

När jag gick ut för att ta min morgon-promenad fick jag en chock, vi har snö! Jag hade hoppats på att vi hade kommit förbi den dåliga delen av vintern och börjat komma oss närmare våren. Vi hade t.o.m planerat att stänga av elementet nu men det får väl vänta ett tag till.

Nu sitter jag och dricker lite morgonkaffe och känner mig lite vuxen, haha. Jag skulle haft en tidning också men jag hade inte fattat så mycket ändå.

Som jag sagt innan så har jag bestämt mig för att inte dricka denna helgen, så jag har tänkt att kanske köra lite me-time på lördagen. Eftersom jag aldrig har lägenheten för mig själv måste jag ju passa på. Så nu måste jag komma på någon god maträtt jag kan laga och sen bara kolla på massa filmer. Jag hade kunnat låna Elins Criminal Minds men då kommer jag säkert bli nojig och kommer inte kunna sova, hah. Så om ni vet någon enkelt maträtt, let me know! Enkel och billig.. framförallt billig, och inte köttbullar! Jag funderade på tacos men det är ganska dyrt. Jag får kika lite på nätet antar jag.

Nu ska jag skriva om Bockstensmannen, ciao!

Kommentarer
Postat av: Martina

haha inte ens vi har sno har ju :P

Det ar jag iofs ratt sa glad for!

2010-01-26 @ 20:30:30
URL: http://hejdo.blogg.se/
Postat av: mamma

Behöver tips om Bockstensmanna, kontakta din bror, han är grym på Varberg!

Kram,

mamma

2010-01-27 @ 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0