Lördag

Idag såg jag att jag fått ett meddelande från CSN och det verkar som att det äntligen skall lösa sig. Det skall bli skönt att få lite pengar och inte behöva leva på 6kr-soppa, som består av 90% vatten, och knäckebröd.

Det har inte hänt så mycket på senaste. Eftersom ekonomin inte är på topp har jag inte gjort så mycket.
I onsdags gick jag ut på klubb med folk från klassen och träffade massa nya människor. Självklart var ungefär 70% av alla på klubben amerikaner, men det var roligt.

Igår gick jag ut med Steve, Brundah och två tjejer från Brasilien. Vi drog till en bar som var på taket av ett hotell, ganska grymt. Bilderna blev dock ganska kassa eftersom min kamera suger.

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att tvätta, plugga och laga mat. Jag är sjukt uttråkad men eftersom jag inte har pengar på min mobil kan jag inte höra av mig till någon. Jag kan mest hoppas på att någon loggar in på facebook och är lika uttråkad, haha.
Sen så verkar jag bli sjuk för tredje gången detta året, härligt.

Adiós!





Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att pengarna är på gång.nuhar melodifestivalen satt igång trevlig lördagsunderhållning.Imorgon kommer Fredriks fam och farfar rune på middag .Fredriks fam åker till Thailand på torsdag.Ps hoppas du inte blir sjuk kramar från Sandared

2010-02-06 @ 22:08:54
Postat av: mamma

Gott att det äntligen verkar ordna sig med pengar, nu blir nog det mesta bra ska du se!

Älskar dig,

kram mamma

2010-02-07 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0